بازاریابی دیجیتال در سال 2021 - تاکتیک هایی برای بهبودی سریع کسب و کار شما
بازاریابی دیجیتال یعنی چه؟ | بازاریابی دیجیتال 2021 | تاکتیک های بازاریابی | استراتژی بازاریابی 2021
یک بحران جهانی این قدرت را دارد که یک استراتژی بازاریابی را کاملاً فلج کند یا آن را شکوفا کند. با بحران COVID-19 در سال 2020 ، ما شاهد این هستیم که بسیاری از مشاغل از تلاش های بازاریابی خود کاسته اند ، در حالی که دیگران به سرعت سازگار شده اند ، چابک تر شده و راه های خلاقانه ای برای تعامل با مخاطبان خود در این زمان غیر قابل پیش بینی ارائه می دهند.
اگر هر سازمانی بخواهد در شغل خود باقی بماند ، توانایی پرداخت و کسب درآمد بدون انجام هیچ روش بازاریابی را نخواهد داشت. ما می توانیم درک کنیم که چرا برخی از مشاغل ، به ویژه شرکت های نوپا ، فکر می کننددر این شرایط کرونا باید روش بازاریابی خود را کاهش دهند ، اما این یک اشتباه است. با تبلیغ و بازاریابی نداشتن در این مدت ، مصرف کننده نام تجاری و پیشنهادات تجاری شما را فراموش خواهد کرد و شما به آرامی تبدیل به یک نهاد غیر حقوقی خواهید شد - در حالی که رقبای شما پیشرفت می کنند و به مراحل بالا می روند.
ممکن است بپرسید که آیا کاربران در زمان عدم ثبات و اطمینان اقتصادی واقعاً پذیرای بازاریابی ما هستند؟ پاسخ مثبت است و مطالعه ای که اخیراً از سوی انجمن آژانس های تبلیغاتی آمریکا انجام شده است نشان می دهد که 43٪ از مصرف کنندگان با شنیدن خبر از مشاغل و کسب و کار ها احساس اطمینان می کنند. در واقع ، فقط 15٪ از مصرف کنندگان گفتند که ترجیح می دهند هیچ ارتباطی با دیگر کسب و کار ها نداشته باشند.
بازاریابی برای موفقیت در تجارت بسیار حیاتی است و در مواقع بحرانی ممکن است از اهمیت بیشتری نیز برخوردار باشد. با این حال ، بازاریابی برای دوره COVID-19 نیاز به برخی از حساسیت ، انعطاف پذیری و چابکی بازاریابان دارد.
استراتژی بازاریابی در عصر COVID-19
همدلی با مشتری و بررسی رفتار آن ها
همه گیری به طور قابل توجهی نگرش و رفتار مصرف کننده را همانطور که انتظار می رود تغییر داده و محققان اجتماعی کشف کرده است که 76٪ از مصرف کنندگان عادات جدید خرید را ایجاد کرده اند. داده ها نشان داد که مصرف کنندگان در حال سرمایه گذاری در محصولات جدید هستند و آنها می خواهند پس از COVID-19 به این محصولات پایبند باشند. با توجه به این نکته ، مهم است که بازاریابان به فرضیات اعتماد نکنند زیرا با تغییر جهان ، این آمار نیز تغییر می کند.
این بدان معنی است که همه بازاریابان و مشاغل باید پیشگیرانه عمل کنند و زمانی را برای نظارت بر رفتار خریداران خود از طریق معیارهای آنلاین اختصاص دهند تا از این طریق با عادت های جدید افراد آشنا بشوند. این بدان معنی است که بدانید از چه صفحاتی در وب سایت شما بازدید می کنند ، چگونه با شما ارتباط برقرار می کننداز طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، نرخ کلیک و یا مواردی از این دست. این به شما می گوید که آنها به دنبال چه چیزی هستند و به دنبال چه چیزی نیستند - به شما این امکان را می دهد که کمپین های بازاریابی خود را متناسب با خواسته ها و نیازهای آنها طراحی کنید. به همین دلیل سیستم عامل های مدیریت ارتباط با مشتری بیشتر مورد توجه قرار می گیرند زیرا به تیم بازاریابی و فروش شما این امکان را می دهد تا در درک رفتار مصرف کننده ، رشد آگهی ها و استراتژی متناسب با معیارها با هم کار کنند.
با زمان گذشتن برای درک مشارکت مشتری و گوش دادن به صحبت های مشتریان خود ، تجربه ارزشمندی را در مورد بهترین راه برای پیشبرد تلاش های بازاریابی خود کسب می کنید.
موتورهای جستجو را در اختیار داشته باشید
مشاغل باید در این مدت محتاط باشند ، همه ما می دانیم که اینترنت مکانی شلوغ است که دارای گزینه های مختلف بازاریابی است و به همین دلیل ، برای بازاریابان دشوار است که بدانند بودجه خود را کجا قرار دهند و چطور یک تجارت را از رقبای خود متمایز کنند. مشکل بسیاری از روشهای بازاریابی آنلاین این است که آنها روی مدل قیمت گذاری حراج یا تقاضا کار می کنند و هرچه تقاضا برای یک اسلاید تبلیغاتی خاص بیشتر باشد ، هزینه تبلیغات نیز بیشتر می شود.
بهترین روش برای صرف بودجه بازاریابی این است که تاکتیک های بازاریابی خود را به عنوان یک کسب و کار برای تبدیل شدن به یک برند صرف کنید. به همین دلیل است که مالکیت موتور جستجو، راه پیش رو برای سال 2021 است.
بهینه سازی با SEO به معنای ساده یعنی بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو (رتبه بندی شما در نتایج جستجو) ، در حالی که استراتژی مالکیت موتور جستجو به شما این امکان را می دهد که بفهمید میزان واقعی بازدید شما از طریق بازاریابی گسترده چقدر است؟
نوآوران برتر آماده است تا به شما کمک کند نتایج موتور جستجو را برای جستجوهای مرتبط با کسب و کار خود داشته باشید ، از رقبا بالاتر باشد و در هر عبارت جستجوی خاص سایت شرکت شما دیده شود.
رویکرد مالکیت موتور جستجوی ما روی 3 زمینه اصلی متمرکز است که برای هر کسب و کار در هر صنعت حیاتی است:
قابلیت مشاهده شرکت شما : قابلیت مشاهده در جستجو معیاری است که نه تنها قابلیت مشاهده شرکت شما را در هر عبارت جستجوی احتمالی مربوط به صنعت یا پیشنهادات تجاری شما اندازه گیری می کند ، بلکه احتمال تبدیل این قابلیت مشاهده به یک کلیک روی وب سایت یا مراجعه به وب سایت شما را اندازه گیری می کند. .
نمایان بودن جستجوی شما در مقایسه با رقبا: معیار اصلی در seo این است که مشاغل باید در مقایسه با رقبای خود امتیاز و توجه موتور جستجو را در نظر بگیرند. کسب رتبه بالاتر از رقبای شما منجر به هدایت بیشتر ، آگاهی از برند و کمک به شما در فروش بیشتر می شود.
افزایش ارزش ترافیک شما با بازدید واقعی: با استفاده از معیارهای بالا ، seo مقدار واقعی ترافیک وب سایت شما را با توجه به ارزش بازدید های واقعی و مسمر ثمر بودن محاسبه می کند.
نوآوران یک مطالعه موردی عمیق در مورد مالکیت seo انجام داد که به طور کامل مشخص می کند که این تاکتیک چگونه کار می کند و چگونه می تواند برای هر مشاغلی در دوره COVID-19 کار کند.
بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM)
وقتی صحبت از بازاریابی B2B در عصر COVID-19 می شود ، بدون شک بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) پیش رو است. در حالی که گوگل ، فیس بوک یا LinkedIn فرصت های بازاریابی جداگانه یا کمپینی را ارائه می دهند ، برخی از جدیدترین و بهترین روشهای بازاریابی ، فناوری ، داده و محتوا را با هم ترکیب می کنند تا فرصتی بسیار مقرون به صرفه و تأثیرگذار برای مشاغل فراهم کنند.
ABM غالباً سریعترین و مقرون به صرفه ترین روش برای مشاغل B2B جهت ایجاد تمرکز روی کلمات کلیدی ، ایجاد محتوا و کمپین هایی با هدف معرفی و پیشنهادات ویژه و ارائه تجربه شخصی به شرکتهایی است که بیشترین اهمیت را دارند.
ABM ممکن است به عنوان یک رویکرد ترکیبی برای بازاریابی داخلی و بازاریابی خارج از کشور شناخته شود و توجیه این مقایسه وجود دارد زیرا ABM بهترین قسمت های فروش سنتی خارج از کشور را که شامل توانایی زیر است را می گیرد:
- مخاطبان خاص یا افراد اصلی را مشخص کنید.
- از طریق تلفن یا ایمیل به این مخاطبان برسید.
- فراهم کردن موقعیت ارتباطی برای افرادی که سعی دارند خودشان با شرکت هدف ارتباط مستقیم برقرار کند.
- نتیجه گیری از این فعالیت ها - چه جلسه حضوری و چه غیرحضوری و با تماس
ABM همچنین برخی از بهترین بخشهای فلسفه ورودی گرفتن و ابزارهای بازاریابی را استفاده می کند مانند:
ایجاد و نشر محتوا با کیفیت عالی
محتوای آموزنده و مفید که برای دوران COVID-19 حیاتی است
توانایی ردیابی بازدیدها ، کلیک ها و تعاملات
توانایی خودکار کردن مراحل بعدی تعامل بر اساس اقدامات شرکت و مشتری
توانایی شخصی سازی تمام ارتباطات
در نتیجه
رمز موفقیت استراتژی بازاریابی در سال 2021 در درک مشتری و رفتارهای او از طریق داده های عمیق ، استفاده از تلاش های بازاریابی شما برای ایجاد ارزش تجاری و ایجاد کمپین های کاملاً شخصی و هدفمند نهفته است.
از سال 1394 ، نوآوران برتردر حال ایجاد استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار ها و مشاغل مستقر در سراسر جهان است و دارای مجموعه گسترده ای از مشتریان ، از جمله مشاغل داخلی و شرکت های بزرگ جهانی است. اگر می خواهید بازاریابی شما در سال 2021 رونق بگیرد با ما در ارتباط باشید.
برای رفع تمام نیازهای بازاریابی خود با نوآوران برتر تماس بگیرید! با تکمیل فرم ارتباط با ما شروع کنید.